ПрАТ "КРАСНЕНСЬКИЙ КХП"

Код за ЄДРПОУ: 00952060
Телефон: (03264) 2-21-93
e-mail: krasne.khp@ukr.net, 00952060@krasnenskiykhp.pat.ua
Юридична адреса: 80560, Львівська обл., Буський р-н, смт. Красне, вул.Залізнична, буд.18
 
Дата розміщення: 27.04.2020

Річний звіт за 2019 рік

XI Звіт керівництва (звіт про управління)

Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента в цілому залежать від загального економічного стану країни, поліпшення платоспроможності як підприємств, тому на даний час керівництво не має змоги прогнозувати вірогідні перспективи подальшого розвитку Товариства більш, ніж на 12 місяців від звітної дати. Об'єктивними факторами, що визначають ступiнь ризику та безпосередньо впливають на дiяльнiсть Товариства, є законодавчi i нормативно-правовi акти, якi регулюють господарську i пiдприємницьку дiяльнiсть Товариства, бюджетна, фiнансово-кредитна та податкова системи країни, дiї органiв влади та дiї економiчних контрагентiв. В наступному році Товариство планує займатись основними видами діяльності, а саме: складським господарством. Найголовнішими параметрами, які визначають конкурентоспроможність і ефективність роботи Товариства в ринкових умовах, є швидкість, якість надання послуг, цінова політика, номенклатура послуг, що надає Товариство. Згідно з класифікатором видів економічної діяльності внесених до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Товариство має змогу здійснювати: вирощування зернових культур (крім рису), бобових культур і насіння олійних культур; виробництво олії та тваринних жирів; виробництво продуктів борошномельно-круп'яної промисловості; виробництво готових кормів для тварин, що утримуються на фермах; виробництво інших виробів з деревини; виготовлення виробів з корка, соломки та рослинних матеріалів для плетіння; виробництво бетонних розчинів, готових для використання; виробництво інших виробів із бетону гіпсу та цементу; інші спеціалізовані будівельні роботи, н. в. і. у.; оптова торгівля зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин; надання в оренду будівельних машин і устатковання; роздрібна торгівля в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами; роздрібна торгівля пальним; вантажний залізничний транспорт; вантажний автомобільний транспорт; допоміжне обслуговування наземного транспорту; транспортне оброблення вантажів; інша допоміжна діяльність у сфері транспорту; надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна; технічні випробування та дослідження; дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук; дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки; надання в оренду автомобілів і легкових автотранспортних засобів; надання в оренду вантажних автомобілів. За результатами звітного року Товариством отримано прибуток у розмірі 1108 тис.грн. ПрАТ "КРАСНЕНСЬКИЙ КХП" після здійснення ремонту, модернізації та будівництва об'єктів виробництва в повній мірі надавались послуги контрагентам, збільшились виробничі потужності підприємства за рахунок введення в експлуатацію нових приміщень та обладнання, автоматизації виробництва, що призвело до збільшення обсягів наданих послуг та відповідно зростання доходу за відповідний період. Для подальшого розвитку підприємства Товариство планує вжити наступні заходи: - здійснювати пошук фінансування оновлення та розширення спектру послуг; - здійснювати перепідготовку, навчання та залучення кваліфікованих спеціалістів; - створити беззбитковий механізм управління; - проводити роботу акціонерного товариства відповідно до чинного законодавства "Про акціонерні товариства" та "Цінні папери і фондовий ринок". Для поліпшення фінансового стану на підприємстві планується застосувати: - підвищення ефективності використання основних фондів підприємства; - підвищення інтенсивності використання оборотних активів підприємства; - ефективне використання та управління обіговими коштами; - подальше збільшення обсягів реалізації послуг; - зниження матеріальних операційних витрат; - розширення ринку збуту послуг.
Інформація про розвиток емітента Товариство проводить аналіз ринку, де здійснює свою діяльність, динаміки попиту з боку основних споживачів, обсягу продажів та цін у конкуруючих компаній. Це дозволяє зрозуміти поточне положення емітента на ринку, його сильні та слабкі сторони, а також негативні й позитивні зовнішні фактори, які можуть вплинути на діяльність Товариства. Найближчим часом Товариство проведе аналіз змін у законодавстві, з метою оцінки ймовірності різкого падіння цін на ринках, на яких здійснює свою діяльність емітент, а також росту цін на ресурси, що використовуються, у тому числі трудові. У цілому, план розвитку Товариства спрямований на вирішення наступних проблем: - визначення конкретних напрямків діяльності Товариства, цільових ринків і місця Товариства на цих ринках; - формулювання довгострокових та короткострокових цілей Товариства, стратегії й тактики їх досягнення, визначення осіб, відповідальних за реалізацію стратегії; - визначення складу й показників послуг, які будуть запропоновані споживачам, оцінка витрат з їхнього формування та реалізації; - оцінка фінансового становища Товариства й відповідності наявних матеріальних і фінансових ресурсів можливостям досягнення поставлених цілей, визначення потреби в капіталі та коштах; - визначення складу маркетингових заходів щодо вивчення ринку, реклами, ціноутворення, стимулювання продажів, каналів збуту тощо; - передбачення труднощів, які можуть перешкодити практичному виконанню плану й визначення шляхів мінімізації або запобігання виникнення таких труднощів.
Інформація про укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом, якщо це впливає на оцінку його активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат емітента У звітному році не було укладання деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітента, що могло би вплинути на оцінку активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат Товариства.
Зокрема інформація про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції хеджування В зв'язку з непередбачуваністю та неефективністю фінансового ринку України, загальна програма управлінського персоналу щодо управління фінансовими ризиками зосереджена і спрямована на зменшення їх потенційного негативного впливу на фінансовий стан Товариства. Операції хеджування Товариством у звітному періоді не застосовувались.
Зокрема інформація про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або ризику грошових потоків Метою управління ризиками є їхня мінімізація або мінімізація їхніх наслідків. Наражання на фінансові ризики виникає в процесі звичайної діяльності Товариства. Керівництво аналізує та узгоджує політику управління кожним із ризиків. Основні фінансові інструменти підприємства, які несуть в собі фінансові ризики, включають грошові кошти, дебіторську заборгованість, кредиторську заборгованість, та піддаються наступним фінансовим ризикам: " ринковий ризик: зміни на ринку можуть істотно вплинути на активи/зобов'язання,ринковий ризик складається з ризику процентної ставки і цінового ризику; " ризик втрати ліквідності: товариство може не виконати своїх зобов'язань з причини недостатності (дефіциту) обігових коштів; тож за певних несприятливих обставин, може бути змушене продати свої активи за більш низькою ціною, ніж їхня справедлива вартість, з метою погашення зобов'язань; " кредитний ризик: товариство може зазнати збитків у разі невиконання фінансових зобов'язань контрагентами (дебіторами). Ринковий ризик Всі фінансові інструменти схильні до ринкового ризику - ризику того, що майбутні ринкові умови можуть знецінити інструмент. Товариство не піддається валютному ризику, тому що у звітному році не здійснювало валютні операції і немає валютні залишки та заборгованості. Ціновим ризиком є ризик того, що вартість фінансового інструмента буде змінюватися внаслідок змін ринкових цін. Ці зміни можуть бути викликані факторами, характерними для окремого інструменту або факторами, які впливають на всі інструменти ринку. Процентних фінансових зобов'язань немає. Товариство не піддається ризику коливання процентних ставок, оскільки немає кредитів. Ризик втрати ліквідності Товариство періодично проводить моніторинг показників ліквідності та вживає заходів, для запобігання зниження встановлених показників ліквідності. Товариство має доступ до фінансування у достатньому обсязі. Товариство здійснює контроль ліквідності, шляхом планування поточної ліквідності. Товариство аналізує терміни платежів, які пов'язані з дебіторською заборгованістю та іншими фінансовими активами, а також прогнозні потоки грошових коштів від операційної діяльності. Кредитний ризик Товариство схильне до кредитного ризику, який виражається як ризик того, що контрагент - дебітор не буде здатний в повному обсязі і в певний час погасити свої зобов'язання. Кредитний ризик регулярно контролюється. Управління кредитним ризиком здійснюється, в основному, за допомогою аналізу здатності контрагента сплатити заборгованість. Товариство укладає угоди виключно з відомими та фінансово стабільними сторонами. Кредитний ризик стосується дебіторської заборгованості. Дебіторська заборгованість регулярно перевіряється на існування ознак знецінення, створюються резерви під знецінення за необхідності. Товариство не використовує похідні фінансові інструменти в своїй операційній діяльності.
Посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент Товариство в своїй діяльності не керується власним кодексом корпоративного управління. Відповідно до вимог чинного законодавства України, Товариство не зобов'язане мати власний кодекс корпоративного управління. Відповідно до вимог ст.33 Закону України "Про акціонерні товариства" питання затвердження принципів (кодексу) корпоративного управління товариства віднесено до виключної компетенції загальних зборів акціонерів. Загальними зборами акціонерів ПРАТ "КРАСНЕНСЬКИЙ КХП" кодекс корпоративного управління не затверджувався. У зв'язку з цим, посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент, не наводиться.
Посилання на кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати Товариство не користується кодексом корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або іншим кодексом корпоративного управління. Товариством не приймалося рішення про добровільне застосування перелічених кодексів. Крім того, акції ПРАТ "КРАСНЕНСЬКИЙ КХП" на фондових біржах не зареєстровані, Товариство не є членом будь-якого об'єднання юридичних осіб. У зв'язку з цим, посилання на зазначені в цьому пункті кодекси не наводяться.
Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені законодавством вимоги Принципи корпоративного управління, що застосовуються Товариством в своїй діяльності, визначені чинним законодавством України та Статутом ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КРАСНЕНСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ". Будь-яка інша практика корпоративного управління у товаристві не застосовується.
У разі якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, надайте пояснення, від яких частин кодексу корпоративного управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. У разі якщо емітент прийняв рішення не застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, обґрунтуйте причини таких дій ІЕмітент не має власного кодексу корпоративного управлiння та не користується кодексами корпоративного управління інших підприємств, установ, організацій тому не має вiдхилень вiд положень кодексу корпоративного управлiння.
Інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента Відповідно до чинної в 2019 році редакції Статуту Товариства, Наглядова рада є органом Товариства, що здійснює захист прав акціонерів Товариства, і в межах компетенції, визначеної законодавством України та Статутом, контролює і регулює діяльність Директора. До виключної компетенції Наглядової ради належить: 1) затвердження в межах своєї компетенції положень, якими регулюються питання, пов'язані з діяльністю Товариства; 2) підготовка порядку денного Загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного, крім скликання акціонерами позачергових Загальних зборів; 3) прийняття рішення про проведення чергових або позачергових Загальних зборів відповідно до Статуту, "Положення про Загальні збори акціонерів" та у випадках, встановлених законом "Про акціонерні Товариства"; 4) обрання реєстраційної комісії, за винятком випадків, встановлених законом "Про акціонерні Товариства", формування тимчасової лічильної комісії у разі скликання загальних зборів Наглядовою радою; 5) визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів відповідно до п.8.2.10 Статуту та мають право на участь у Загальних зборах відповідно до п. 8.2.9 Статуту; 6) затвердження форми і тексту бюлетеня для голосування на Загальних зборах; 7) прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; 8) прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів, крім акцій; 9) прийняття рішення про викуп розміщених Товариством інших, крім акцій, цінних паперів; 10) затвердження ринкової вартості майна у випадках, передбачених законом "Про акціонерні Товариства"; 11) обрання та припинення повноважень Директора; 12) затвердження умов контракту, який може укладатися з Директором, встановлення розміру його винагороди; 13) прийняття рішення про відсторонення Директора від здійснення повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження Директора; 14) обрання та припинення повноважень голови і членів інших органів товариства; 15) обрання аудитора Товариства та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; 16) визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного п. 7.5.1.Статуту; 17) вирішення питань про участь Товариства у промислово-фінансових групах та інших об'єднаннях, про заснування інших юридичних осіб; 18) вирішення питань у разі злиття, приєднання, поділу, виділу або перетворення Товариства, а саме: розробка умов договору про злиття (приєднання) або плану поділу (виділу, перетворення) та пояснень до них для акціонерів, підготовка передавального акта (у разі злиття, приєднання та перетворення) або розподільного балансу (у разі поділу та виділу) 19) прийняття рішення про вчинення значних правочинів та / або про попереднє надання згоди на вчинення значних правочинів, які можуть вчинятися товариством протягом не більш як одного року з дати прийняття такого рішення, із зазначенням характеру правочинів та їх граничної сукупної вартості, якщо ринкова вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого значного правочину, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства; 20) прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочину, щодо вчинення якого є заінтересованість, у випадках, передбачених чинним законодавством; 21) визначення ймовірності визнання Товариства неплатоспроможним внаслідок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій; 22) прийняття рішення про обрання оцінювача майна Товариства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; 23) прийняття рішення про обрання (заміну) депозитарної установи, яка надає Товариству додаткові послуги, затвердження умов договору, що укладатиметься з нею, встановлення розміру оплати її послуг; 24) надсилання в порядку, передбаченому законом "Про акціонерні Товариства", пропозиції акціонерам про придбання належних їм простих акцій особою (особами, що діють спільно), яка придбала контрольний пакет акцій; 25) затвердження організаційної структури Товариства; 26) створення, реорганізація та ліквідація дочірніх підприємств, філій та представництв, затвердження їх статутів та/чи положень; 27) встановлення ліміту (розміру суми) для Директора на укладання угод з розпорядження нерухомим і рухомим майном Товариства, грошовими коштами, на отримання кредитів, тощо, без попереднього їх узгодження з Наглядовою радою; 28) попереднє узгодження рішень Директора з розпорядження нерухомим і рухомим майном Товариства, грошовими коштами, отримання кредитів, тощо, якщо сума угод перевищує ліміт (розмір суми) встановлений Наглядовою радою та надання попередньої згоди Директору на укладення таких угод; 29) винесення рішень про притягнення до майнової відповідальності посадових осіб органів управління Товариства. 30) вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради згідно із законом. Питання, що належать до виключної компетенції Наглядової ради, не можуть вирішуватися іншими органами Товариства, крім Загальних зборів, за винятком випадків, встановлених законом. До компетенції Наглядової ради відносяться всі питання діяльності Товариства, крім тих, що входять до компетенції Загальних зборів та Директора. До компетенції Наглядової ради належить: 1) обрання корпоративного секретаря, який відповідає за взаємодію Товариства з акціонерами та/або інвесторами; 2) погодження призначення керівників та головних бухгалтерів дочірніх підприємств, філій та представництв Товариства; 3) погодження умов оплати праці дочірніх підприємств, філій та представництв Товариства; 4) ініціатива проведення позачергових ревізій та перевірок, в т.ч. аудиторських, фінансово-господарської діяльності Товариства; 5) подання рекомендацій Загальним зборам щодо розміру та способу зміни статутного капіталу Товариства; 6) попередній розгляд всіх питань, що належать до компетенції Загальних зборів, підготовка цих питань до розгляду на Загальних зборах; 7) призначення Голови та секретаря Загальних зборів, затвердження регламенту проведення Загальних зборів; 8) подання рекомендацій Загальним зборам акціонерів щодо порядку розподілу прибутку, строку та порядку виплати частки прибутку (дивідендів), визначення порядку покриття збитків; 9) контроль за виконанням рішень Загальних зборів; 10) розгляд висновків, матеріалів перевірок, службових розслідувань, що проводяться в Товаристві; 11) попередній розгляд річних звітів, балансів та висновків Ревізійної комісії/Ревізора щодо них; 12) розгляд поточних звітів Директора; 13) розгляд скарг на дії Директора з боку членів трудового колективу Товариства; 14) погодження рішення Директора про надання позик працівникам Товариства; 15) передача питань, що належать до компетенції Наглядової ради, для вирішення Директором Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради; 16) інші повноваження, делеговані Загальними зборами та передбачені протоколами Загальних зборів та/або "Положенням про Наглядову раду". Наглядова рада обирається Загальними зборами Товариства у складі 3-х членів з числа фізичних осіб, які мають повну цивільну дієздатність, строком на 3 роки. До складу Наглядової ради обираються акціонери або особи, які представляють їхні інтереси (далі - представники акціонерів), та/або незалежні директори. Обрання членів Наглядової ради здійснюється шляхом кумулятивного голосування. Роботою Наглядової ради керує Голова Наглядової ради, який обирається членами Наглядової ради з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу Наглядової ради. Голова наглядової ради організовує її роботу, скликає засідання Наглядової ради та головує на них, здійснює інші повноваження, передбачені Статутом та "Положенням про Наглядову раду". Наглядова рада має право в будь-який час переобрати Голову Наглядової ради. Комітетів Наглядової ради не створено. Колегіальний виконавчий орган не передбачено Статутом. У Товаристві створено одноосібний виконавчий орган, повноваження якого здійснює директор. До компетенції Директора належить: 1) розробка та виконання поточних планів діяльності Товариства та здійснення заходів, необхідних для їх виконання; 2) розробка бізнес-планів та інших програм фінансово-господарської діяльності Товариства; 3) розпорядження всім майном Товариства, включаючи грошові кошти, з урахуванням обмежень, встановлених цим Статутом та Наглядовою радою; 4) укладення, внесення змін до колективного договору; 5) організація обліку кадрів; 6) призначення керівників та головних бухгалтерів дочірніх підприємств, філій та представництв Товариства за погодженням з Наглядовою радою; 7) затвердження щорічних кошторисів штатного розкладу та посадових окладів працівників Товариства, крім посадових осіб органів управління Товариства та її дочірніх підприємств, філій та представництв, які затверджуються за погодженням з Наглядовою радою; 8) прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Товариства, застосування до них заходів заохочення та накладення стягнень; 9) організація ведення бухгалтерського і податкового обліку та звітності; 10) надання пропозицій про дату скликання та порядок денний Загальних зборів у випадках, передбачених законом та цим Статутом; 11) надання на затвердження Загальним зборам акціонерів Товариства річних результатів діяльності та фінансової звітності Товариства; 12) вчинення без погодження Наглядовою радою та Загальними зборами правочину, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить до 10 відсотків вартості активів Товариства за даними останньої фінансової звітності; 13) подання Наглядовій раді та Загальним зборам відповідно на попереднє погодження проектів правочинів, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить 10 і більше відсотків вартості активів Товариства за даними останньої фінансової звітності; 14) надання довіреностей на здійснення дій від імені Товариства; 15) організація зовнішньоекономічної діяльності; 16) організація соціально-побутового обслуговування працівників Товариства; 17) організація архіву Товариства; 18) контроль стану приміщень, споруд, обладнання
Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента. Інформація про будь-які винагороди або компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення Відповідно п. 15 ст. 2 Закону України "Про акціонерні товариства" - посадові особи органів акціонерного товариства - фізичні особи - голова та члени наглядової ради, виконавчого органу, ревізійної комісії, ревізор акціонерного товариства, а також голова та члени іншого органу товариства, якщо утворення такого органу передбачено статутом товариства. Відповідно до чинної редакції Статуту Товариства посадовими особами є: Голова та члени Наглядової ради, Директор, Ревізійна комісія. Згідно Статуту Товариства обрання та припинення повноважень членів Наглядової ради: Наглядова рада обирається Загальними зборами Товариства з числа фізичних осіб, які мають повну цивільну дієздатність, у складі 3-х осіб строком на 3 роки. До складу Наглядової ради обираються акціонери або особи, які представляють їхні інтереси (далі - представники акціонерів), та/або незалежні директори. Роботою Наглядової ради керує Голова наглядової ради, який обирається членами Наглядової ради з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу Наглядової ради. Наглядова рада має право в будь-який час переобрати Голову наглядової ради. Прийняття рішення про припинення повноважень членів наглядової ради належить до виключної компетенції загальних збрів акціонерів. Без рішення Загальних зборів повноваження члена Наглядової ради з одночасним припиненням договору з ним припиняються: 1) за його бажанням за умови письмового повідомлення про це Товариства за два тижні; 2) у разі неможливості виконання обов'язків члена Наглядової ради за станом здоров'я; 3) у разі набрання законної сили вироком чи рішенням суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов'язків члена Наглядової ради; 4) у разі смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим; 5) у разі отримання Товариством письмового повідомлення про заміну члена Наглядової ради, який є представником акціонера. Згідно Статуту Товариства призначення та припинення повноважень Директора товариства: Директор обирається Наглядовою радою за поданням Голови наглядової ради і вважається обраним, якщо за кандидатуру проголосувала проста більшість голосів членів Наглядової ради, що бере участь у голосуванні. Наглядова рада може укласти з Директором контракт, умови якого затверджуються Наглядовою радою. Директором може бути будь-яка фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність і не є членом Наглядової ради чи членом Ревізійної комісії/Ревізором. Одна й та сама особа може обиратися Директором неодноразово. У разі неможливості виконання особою, яка здійснює повноваження Директора, своїх повноважень, ці повноваження здійснюються призначеною нею особою. Повноваження Директора припиняються за рішенням Наглядової ради з наступних підстав: - за його бажанням за умови письмового повідомлення про це Наглядової ради за два тижні; - у разі неможливості виконання обов'язків Директора за станом здоров'я; - у разі систематичного невиконання Директором вимог Статуту та умов контракту з ним; - у разі набрання законної сили вироком чи рішенням суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов'язків Директора; - у разі смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим; - в інших випадках, передбачених чинним законодавством, "Положенням про виконавчий орган" та договором з ним. Згідно Статуту Товариства обрання та припинення повноважень Ревізійної комісії / Ревізора Товариства: Ревізійна комісія / Ревізор обирається загальними зборами акціонерів простою більшістю голосів акціонерів, які зареєструвалися для участі у загальних зборах та є власниками голосуючих з цього питання акцій, Строк повноважень членів Ревізійної комісії/Ревізора не може бути більшим, ніж п'ять років. Голова та члени Ревізійної комісії обираються Загальними зборами шляхом кумулятивного голосування з числа фізичних осіб, які мають цивільну дієздатність. Ревізійна комісія обирається у складі 3-х осіб. За рішенням Загальних зборів Ревізійна комісія/Ревізор можуть не обиратися. Повноваження ревізора припиняються за рішенням загальних зборів акціонерів. Винагороди або компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення, Статутом та внутрішніми документами Товариства не передбачені.
Повноваження посадових осіб емітента Відповідно до чинної редакції Статуту та Положень Товариства: До повноважень членів Наглядової ради належить: 1) затвердження в межах своєї компетенції положень, якими регулюються питання, пов'язані з діяльністю Товариства; 2) підготовка порядку денного Загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного, крім скликання акціонерами позачергових Загальних зборів; 3) прийняття рішення про проведення чергових або позачергових Загальних зборів відповідно до цього Статуту, "Положення про Загальні збори акціонерів" та у випадках, встановлених законом "Про акціонерні Товариства"; 4) обрання реєстраційної комісії, за винятком випадків, встановлених законом "Про акціонерні Товариства", формування тимчасової лічильної комісії у разі скликання загальних зборів Наглядовою радою; 5) визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів відповідно до Статуту та мають право на участь у Загальних зборах відповідно до Статуту; 6) затвердження форми і тексту бюлетеня для голосування на Загальних зборах; 7) прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; 8) прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів, крім акцій; 9) прийняття рішення про викуп розміщених Товариством інших, крім акцій, цінних паперів; 10) затвердження ринкової вартості майна у випадках, передбачених законом "Про акціонерні Товариства"; 11) обрання та припинення повноважень Директора; 12) затвердження умов контракту, який може укладатися з Директором, встановлення розміру його винагороди; 13) прийняття рішення про відсторонення Директора від здійснення повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження Директора; 14) обрання та припинення повноважень голови і членів інших органів товариства; 15) обрання аудитора Товариства та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; 16) визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного Статуту; 17) вирішення питань про участь Товариства у промислово-фінансових групах та інших об'єднаннях, про заснування інших юридичних осіб; 18) вирішення питань у разі злиття, приєднання, поділу, виділу або перетворення Товариства, а саме: розробка умов договору про злиття (приєднання) або плану поділу (виділу, перетворення) та пояснень до них для акціонерів, підготовка передавального акта (у разі злиття, приєднання та перетворення) або розподільного балансу (у разі поділу та виділу) 19) прийняття рішення про вчинення значних правочинів та / або про попереднє надання згоди на вчинення значних правочинів, які можуть вчинятися товариством протягом не більш як одного року з дати прийняття такого рішення, із зазначенням характеру правочинів та їх граничної сукупної вартості, якщо ринкова вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого значного правочину, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності Товариства; 20) прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочину, щодо вчинення якого є заінтересованість, у випадках, передбачених чинним законодавством; 21) визначення ймовірності визнання Товариства неплатоспроможним внаслідок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій; 22) прийняття рішення про обрання оцінювача майна Товариства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; 23) прийняття рішення про обрання (заміну) депозитарної установи, яка надає Товариству додаткові послуги, затвердження умов договору, що укладатиметься з нею, встановлення розміру оплати її послуг; 24) надсилання в порядку, передбаченому законом "Про акціонерні Товариства", пропозиції акціонерам про придбання належних їм простих акцій особою (особами, що діють спільно), яка придбала контрольний пакет акцій; 25) затвердження організаційної структури Товариства; 26) створення, реорганізація та ліквідація дочірніх підприємств, філій та представництв, затвердження їх статутів та/чи положень; 27) встановлення ліміту (розміру суми) для Директора на укладання угод з розпорядження нерухомим і рухомим майном Товариства, грошовими коштами, на отримання кредитів, тощо, без попереднього їх узгодження з Наглядовою радою; 28) попереднє узгодження рішень Директора з розпорядження нерухомим і рухомим майном Товариства, грошовими коштами, отримання кредитів, тощо, якщо сума угод перевищує ліміт (розмір суми) встановлений Наглядовою радою та надання попередньої згоди Директору на укладення таких угод; 29) винесення рішень про притягнення до майнової відповідальності посадових осіб органів управління Товариства. 30) вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради згідно із законом. До компетенції Наглядової ради належить: 1) обрання корпоративного секретаря, який відповідає за взаємодію Товариства з акціонерами та/або інвесторами; 2) погодження призначення керівників та головних бухгалтерів дочірніх підприємств, філій та представництв Товариства; 3) погодження умов оплати праці дочірніх підприємств, філій та представництв Товариства; 4) ініціатива проведення позачергових ревізій та перевірок, в т.ч. аудиторських, фінансово-господарської діяльності Товариства; 5) подання рекомендацій Загальним зборам щодо розміру та способу зміни статутного капіталу Товариства; 6) попередній розгляд всіх питань, що належать до компетенції Загальних зборів, підготовка цих питань до розгляду на Загальних зборах; 7) призначення Голови та секретаря Загальних зборів, затвердження регламенту проведення Загальних зборів; 8) подання рекомендацій Загальним зборам акціонерів щодо порядку розподілу прибутку, строку та порядку виплати частки прибутку (дивідендів), визначення порядку покриття збитків; 9) контроль за виконанням рішень Загальних зборів; 10) розгляд висновків, матеріалів перевірок, службових розслідувань, що проводяться в Товаристві; 11) попередній розгляд річних звітів, балансів та висновків Ревізійної комісії/Ревізора щодо них; 12) розгляд поточних звітів Директора; 13) розгляд скарг на дії Директора з боку членів трудового колективу Товариства; 14) погодження рішення Директора про надання позик працівникам Товариства; 15) передача питань, що належать до компетенції Наглядової ради, для вирішення Директором Товариства, крім питань, що належать до виключної компетенції Наглядової ради; 16) інші повноваження, делеговані Загальними зборами та передбачені протоколами Загальних зборів та/або "Положенням про Наглядову раду". До повноважень Директора належать: 1) розробка та виконання поточних планів діяльності Товариства та здійснення заходів, необхідних для їх виконання; 2) розробка бізнес-планів та інших програм фінансово-господарської діяльності Товариства; 3) розпорядження всім майном Товариства, включаючи грошові кошти, з урахуванням обмежень, встановлених цим Статутом та Наглядовою радою; 4) укладення, внесення змін до колективного договору; 5) організація обліку кадрів; 6) призначення керівників та головних бухгалтерів дочірніх підприємств, філій та представництв Товариства за погодженням з Наглядовою радою; 7) затвердження щорічних кошторисів штатного розкладу та посадових окладів працівників Товариства, крім посадових осіб органів управління Товариства та її дочірніх підприємств, філій та представництв, які затверджуються за погодженням з Наглядовою радою; 8) прийняття на роботу та звільнення з роботи працівників Товариства, застосування до них заходів заохочення та накладення стягнень; 9) організація ведення бухгалтерського і податкового обліку та звітності; 10) надання пропозицій про дату скликання та порядок денний Загальних зборів у випадках, передбачених законом та цим Статутом; 11) надання на затвердження Загальним зборам акціонерів Товариства річних результатів діяльності та фінансової звітності Товариства; 12) вчинення без погодження Наглядовою радою та Загальними зборами правочину, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить до 10 відсотків вартості активів Товариства за даними останньої фінансової звітності; 13) подання Наглядовій раді та Загальним зборам відповідно на попереднє погодження проектів правочинів, якщо ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, становить 10 і більше відсотків вартості активів Товариства за даними останньої фінансової звітності; 14) надання довіреностей на здійснення дій від імені Товариства; 15) організація зовнішньоекономічної діяльності; 16) організація соціально-побутового обслуговування працівників Товариства; 17) організація архіву Товариства; 18) контроль стану приміщень, споруд, обладнання. До повноважень Ревізійної комісії / Ревізора належить: До обов'язків та повноважень Ревізора/Ревізійної комісії відносяться: - здійснення контролю за фінансово-господарською діяльністю Товариства; - проведення спеціальних перевірок фінансово-господарської діяльності Товариства; - проведення перевірки фінансово-господарської діяльності Товариства за результатами фінансового року. Ревізійна комісія/Ревізор має право вносити пропозиції до порядку денного Загальних зборів та вимагати скликання позачергових Загальних зборів. Члени Ревізійної комісії/Ревізор мають право бути присутніми на Загальних зборах та брати участь в обговоренні питань порядку денного з правом дорадчого голосу.
Інформація аудитора щодо звіту про корпоративне управління Код робочого документу ЗНВ 5.8.1.1. Код внутрішнього стандарту ВСЗНВ 1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФАУДИТ" Адреса: Україна, 65009, м. Одеса, провулок Курортний, буд. 2 Код за ЄДРПОУ: 36921215 Банківські реквізити: р/р UA663808050000000026009240427 в АТ "Райффайзен Банк Аваль" м. Київ, МФО 380805 Контакти: телефон/факс: (048) 784-76-14,0936835773 E-mail:profaudit36921215@gmail.com,адреса веб- сайту: profaudit.auditorov.com ЗВІТ З НАДАННЯ ВПЕВНЕНОСТІ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА щодо відповідності інформації, зазначеної в Звіті про корпоративне управління згідно з вимогами ч. 3 ст. 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КРАСНЕНСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ" за 2019 рік Власникам цінних паперів, керівництву ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КРАСНЕНСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ", для подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку Інформація про аудиторську фірму Повне найменування юридичної особи відповідно до установчих документів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФАУДИТ" Реєстрація у Розділі "Суб`єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов`язковий аудит фінансової звітності" Реєстрація у Реєстрі за № 4347 Свідоцтво про відповідність системи контролю якості № 0772 видане згідно Рішення Аудиторської палати України № 358/5 від 24.04.2018 року, термін дії до 31.12.2023 року Місцезнаходження юридичної особи 65009, м. Одеса, провулок Курортний, буд. 2 Телефон (факс) юридичної особи (0482)748-04-12, 0936835773 Інформація про предмет перевірки та критерії Ми виконали завдання з надання впевненості та надаємо звіт з надання впевненості щодо відповідності інформації зазначеної в Звіті про корпоративне управління за 2019 рік згідно з вимогами ч. 3 ст. 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КРАСНЕНСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ", код ЄДРПОУ 00952060 місце знаходження Україна, 80560, Львівська обл., Буський р-н., смт. Красне, вул. Залізнична, буд. 18 Перевірці підлягали дані Звіту про корпоративне управління ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КРАСНЕНСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ" за 2019 рік. Критерієм оцінювання перевірених даних є вимоги Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" ч. 3 ст. 401, внутрішні та розпорядчі документи Товариства, а також ділова галузева практика. Відповідальність управлінського персоналу та аудитора Управлінський персонал несе відповідальність за підготовку та достовірне надання Звіту про корпоративне управління ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КРАСНЕНСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ" за 2019 рік у відповідності до ч. 3 ст. 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", Статуту та інших внутрішніх та розпорядчих документів Товариства. Відповідальність управлінського персоналу охоплює: розробку, впровадження та використання внутрішнього контролю стосовно підготовки та достовірного представлення даного Звіту, який не містять суттєвого викривлення внаслідок шахрайства або помилки. Нашою відповідальністю є надання висновку щодо відповідності Звіту про корпоративне управління за 2019 рік, зокрема висловлення думки щодо інформації, зазначеної у пунктах 5-9 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" ч. 3 ст. 401, та проведення перевірки інформації річного звіту керівництва зазначену в пунктах 1-4 ч. 3 ст. 401 даного Закону. Ми виконали завдання згідно з вимогами Закону України "Про аудиторську діяльність", Міжнародного стандарту завдань з надання впевненості 3000 (переглянутий) "Завдання з надання впевненості, що не є аудитом чи оглядом історичної фінансової інформації". Опис виконаної роботи У відповідності до Закону України "Про аудиторську діяльність", Міжнародного стандарту завдань з надання впевненості 3000 (переглянутий) "Завдання з надання впевненості, що не є аудитом чи оглядом історичної фінансової інформації" нашими обов'язками є дотримання етичних вимог, а також планування й виконання аудиторських процедур для отримання достатньої впевненості, щодо предмету завдання. Виконання завдання передбачає здійснення аудиторських процедур вибір яких залежить від судження аудитора. Висновок Ми вважаємо, що отримали достатні та відповідні докази для висловлення нашої думки щодо відповідності інформації у Звіті про корпоративне управління за 2019 рік, зокрема висловлення думки щодо інформації, зазначеної в пунктах 5-9 ч. 3 ст. 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", та провели перевірку інформації річного звіту керівництва зазначену в пунктах 1-4 ч. 3 ст. 401 даного Закону. На нашу думку ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАСНЕНСЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ", при складанні Звіту про корпоративне управління за 2019 рік дотрималось в усіх суттєвих аспектах вимог ч. 3 ст. 401 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок". Дата і номер договору із завдання з надання впевненості Договір № 5-ЗНВ/2020 від 31 січня 2020 року Дата початку та дата закінчення проведення перевірки Перевірка проводилася з 31 січня по 01 квітня 2020 року Директор - аудитор ТОВ "ПРОФАУДИТ" №100648 у Реєстрі аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності, сертифікат аудитора № 007040, рішення АПУ № 269 від 29 квітня 2013 р. 01.04.2020 року А.П. Дворнікова